نامه جواد نکونام به هواداران استقلال خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

نامه جواد نکونام به هواداران استقلال

جواد نکونام ، کاپیتان تیم ملی ایران و بازیکن استقلال در صفحه شخصی خودش در فیس بوک چیزی نوشت و درباره مصاحبه تند دیشب اش توضیحاتی ارائه کرد. جواد در این استتوس که ساعت 5 صبح نوشته شده به استقلالی بودن اش تاکید کرده و اعلام کرده اگر تیم پاکسازی بشود می ماند. این حرفهای جواد ، البته در همان روند مصاحبه دیشب است اما لحن اش تغییر کرده. 
بخوانید: 
طرفداراى استقلال كبير و هواداراىِ عزيزم 
تبريك ميگم اين صعودِ شيرين به جمع ٨ تيمِ برترِ آسيا 
دوست دارم براتون چند جمله در مورد رفتن يا نرفتنم از تيم محبوبن بگم 
اول از همه بايد تشكر كنم از پيغامهاى محبت آميز شما 
حتماً اينو ميدونيد كه من براى پول به استقلال نيومدم،من به عشق استقلال و به عشق قهرمانى با استقلال به ايران اومدم 
من وقتى اسپانيا هم بودم بازيهاى استقلالُ ميديدم،چون آبيم 
ايا كسى فكر ميكرد جواد نكونام قيدِ كاپيتانى اوساسونارو بزنه،قيد پول زيادِ عربهارو بزنه و بياد استقلال؟ 
برا چى اومدم؟؟!!!! 
پس بدونيد به خاطر پول نيست 
بخاطرِ عشق و تعصبم اومدم 
سختيهاى زيادى تحمل كردم در اين فصل و ديديد كه تا آخرين لحظه تمام تلاشمُ كردم كه استقلال بهترين نتايجُ بگيره،ولى واقعاً سختِ برام درك يكسرى مسايل 
ايا ميدونيد چقدر به من بي احترامى شده؟ 
ايا ميدونيد براى بودن و قهرمانى چه حرفا به جون خريدم؟ 
هميشه هم گفتم و بازهم ميگم اگه شما طرفدارا نباشيد ما بازيكنا هيچى نيستيم 
بازيكن زياد اومده و رفته اما استقلال هميشه اسقلال ميمونه 
اگر تيم پاكسازى بشه با تمام وجودم ميمانم و با افتخار لباس مقدسِ آبى ميپوشم 
عاشقتونم آبى دلان 
استقلالِ قهرمان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:نامه جواد نکونام,جواد نکونام,کاپیتان تیم ملی ایران ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    نامه جواد نکونام به هواداران استقلال

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)